søndag den 20. oktober 2019

Tilgivelsen

Jeg har stadigvæk influenza. Men jeg har det bedre ligenu. Jeg håber at det driver over. Jeg spurgte Gud om der var noget specielt jeg skulle gøre for at blive rask igen. Det er der nogle gange. Det kan være en konflikt man skal tage eller nogle at tilgive. Det kan også være fordi nogen er syg og jeg skal bede for dem. Denne gang var det nogle kunstnervenner der var syge og skulle bedes for og tilgive. Problemet var at jeg vidste ikke præcist hvem men kunne forstå at det var mændene i kunstnergruppen "det NØGNE menneske" samt nogle flere. Sig mændene ved rundbordet siger Gud og så måtte jeg tilgive mændene ved rundbordet så de kan blive raske. Gud er vred på dem fordi de skader mig med vilje og de må selv tale med ham så de kan blive raske. Jeg har tilgivet dem mere kan jeg ikke selv gøre. Det betyder nu at jeg føler at jeg er blevet mere rask siden jeg bad.

Gud giver mig ret i at disse mænd dyrker afguder når de tror at de selv er Gud for forsøger at tvinge deres magt igennem. Jeg har med vilje valgt en mand der ved at Gud er i himlen. Hvad skal jeg med en så umoden mand der tror han selv er Gud?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.