onsdag den 30. oktober 2019

Aktiv kunst, elektriker og sjælesorg

Jeg har her til morgen været henne at se hvordan Aktiv kunst i Hørsholm arbejder sammen. Det foregår lige ved siden af hvor jeg selv bor. Alle hverdage i dagtimerne kan jeg komme og arbejde. De udstiller også sammen i Fuglsangshus. Så ved at lære dem at kende integrerer jeg mig i Hørsholm.

Kl. 13 kommer elektrikeren og ser på opgaven i dag. Det er el vedrørende det nye bad-toilet vi er ved at renovere i Lars lejlighed. Om en uge kommer maleren og ser på sin opgave.

Her i eftermiddag skal jeg for 2 gang til sjælesørgsamtale med en præst og få bearbejdet alt det der er sket med mænd de sidste 2,5 år. Den sjælesorg hører ikke med til mit nybegyndte liv. Men med 2 voldtægtsforsøg, mange overgreb og lignende er det på tide at få det bearbejdet. Den slags grimme ting skal helst ikke præge mig resten af livet. En psykolog sagde at jeg var for rask så nu konsulterer jeg en præst Grete Bøye i stedet for.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.