tirsdag den 1. oktober 2019

Aftensmad og ny ven

Jeg har lavet mad til min Lars i dag. Efterårsmad med karry, kalvekød og blomkål og kantareller. Det var restemad. Rsterne af de riges bord. Men når resterne er så fine kommer der rigtig god mad ud af det. I dag har jeg været lidt rundt i København for at ordne ting og vande blomster i min lejlighed. Jeg har sovet længe de sidste dage og bedt meget. Jeg har trængt til en pause fra alting og befinder mig i Nordsjælland. Der er mere fredeligt her og ingen dominanter der kræver alt muligt af mig. Jeg flytter helt selv herud i freden. Jeg orker ikke dominanter mere.

Men det er ikke kun uvenner jeg har fået mig. Al chikann har også bragt søde dominanter med sig - som venner. Jeg var træt og var ved at kappe alle forbindelser. Men han sagde: Du må ikke skuppe mig væk. Jeg vil dig rigtig gerne. Men da vi er gift er det blevet til et venskab. En rigtig dejlig mand. Hans kone er heldig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.