onsdag den 2. oktober 2019

Komme ovenpå med min mand Lars

Jeg har været hos Lars nogle dage for at komme ovenpå efter en hård tid. Jeg har simpelthen valgt at flytte ud til Lars da jeg ikke orker flere konfrontationer med viceværter der ikke synes min mand er god nok.men jeg ved bare at en vicevært slet ikke ville forslå i mine øjne. Han ville føle sig lille og unertrykke mig. Og det er præcist det der sker i Øbrohus. Med den jeg er vil INGEN mand være god nok i de andres øjne. Og derfor er Øbrohus det sted jeg må forlade fordi det kan ikke være rigtigt at et hus viceværter skal blande sig i et hus beboers private liv så længe det ikke er kriminelt. Man må kunne bo i fred for andres indblanding. Min mand er god nok. Han er faktisk en rigtig mand der er god for 3 millioner. De millioner skal jeg arve. Så efter dette ægteskab er jeg i en helt ny situation og kan tiltrække en helt ny type mand som en rig mand sagde. Så jeg gør dette for min egen fremtids skyld, fordi Gud ønsker det af mig og fordi jeg holder af Lars. Jeg ønsker ikke utidig indblanding fra andre dominanter fordi hvem min mand skal være er min egen sag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.