lørdag den 26. oktober 2019

Sponsorer

Tak til Lars Therkelsen for indskud til Galleriet, reperation af PC samt støtte i privatlivet.
Tak til Lars Frantsen for 5000 kr.
Tak til min anonyme elektrikers arbejde til en god pris.
Tak til Peter Maler for forskellig maling i flotte farver og arbejde til en god pris.
Tak til min kristne anonyme veninde for service som kander og skåle.
Tak til min tandlæge Jan Abrahamsen.
Tak til de 2 håndværkere der har lavet et kunstværk af vandrør til mig under min vask i galleriet.
Tak til Billig VVS hvor jeg har købt vask og amatur til en meget favorabel pris der oven i købet blev ekstra nedsat.
Tak til mine bryllupsgæster for flotte røde Le Creuset ting og andre ting.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.