onsdag den 16. oktober 2019

: Brylluppet

Sendt fra min iPhone

Start på videresendt
>
> Kære Svigermor,
>
> Mange tak for din mail.
>
> Det glæder Lotte og mig, at du og Gunnar kunne være med til at festligholde vort bryllup. Det glæder os også,
> at I synes, at begivenheden og middagen forløb afslappet, godt og hyggeligt.
>
> Lotte og jeg synes også, at vi har grund til at være tilfredse med indsats fra restaurant.
>
> Vi sender også Gunner et held og lykke med besøg på øjenklinik i Roskilde.
>
> Kærlig hilsen
>
> Lotte og Lars
>
> Hej Lars.
> Jeg kom i tanke om,at du på bryllupsinvitationen havde skrevet din mailadresse,og så kan jeg jo skrive til dig direkte og sige dig Tak for en dejlig bryllupsmiddag.
> Alt var Vel Valgt.
> Jeg nød vinen,og især da jeg fik at vide,at den havde kostet dig 250kr mere pr flaske end købsprisen. Den var meget blid og rund i smagen.
> Din familie er dejlige mennesker.Jeg er glad for at de tager godt mod Lotte.Det hjælper jer med at trives.
> Mange hilsener fra din svigermor Kirsten.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.