tirsdag den 15. oktober 2019

Hvad min mand Lars ser i mig

Min Lars ønsker sig en stærk kvinde der ikke er sub. Han ønsker sig en 70ér kvinde. Han kan lide min beklædning. Han kan godt lide en kvinde uden undertøj. Han kan lide neglelak og læbestift. Han kan lide en anderledes kvinde der er dygtig og har magt indenfor sit felt. Hun skal have myndighed og være selvstændig. Han er glad for at hun klæder sig i stærke farver fx. rød. Han synes hun skal være klog og vis. Han vil gerne have en kvinde der er anderledes end ham selv. Han er kommet godt gennem sin arbejdstid og ønsker nu at hjælpe sin yngre hustru med hendes karriere. Han er selv vild med min kunst og ser værdien i den. Han er stolt af sin kone.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.