mandag den 14. oktober 2019

Skrivebordsplads i Vanløse fra 1 december

Jeg drømmer om at dele mit kunstmekka med en anden kunstner. Jeg er ved at male væggene hvide i mit mit nye 50m2 Galleri i Vanløse der har forbindelse med mit kunstneratelier på 50m2. Galleriet bruger køkken og toiletfaciliteter sammen med mig. Der findes vand, varme, tekøkken og toilet.

Jeg har et mægtigt hæve-sænke skrivebord som jeg gerne vil udleje til "skrivebordskunst" fx en designer, forfatter, illustrator, smykkedesign ell. lign. Man får sit eget lokale til daglig der dog også er en del af en udstilling 3 dage om ugen i dagtimer. Rummet har forbindelse med mit atelier der holder aktiviterer fx fernisering, møde og undervisning af og til i galleriet. Pladsen koster 1500 pr. mrd for bord, vand, el og varme. Pladsen er ledig fra 1 december 2019 med fast månedlig betaling.

Kunstner Lotte Kjøller
Kontakt mig på 23830717
Adressen er: Bogholder Alle 66 kl tv, 2720 Vanløse
Se om galleri og Lotte Kjøller her: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.