søndag den 27. oktober 2019

Kunstnersamfundet og kvinderne

Jeg har indtil videre fravalgt Kunstnersamfundet. Det viser sig at det er dem der har ansvaret for min forfølgelse. Det er dem der har opildet sladderen. Det er dem der stjal min kæreste Mogens Palm og gjorde ham til dominant. De stal mine mandlige venner fra det NØGNE menneske og tvang dem til at være med til at plage mig. Det viser sig at der hører en bestemt sexualitet med til at optages i Kunstnersamfundet. Kvinden skal være en sub og tjene sin kunstnerherre. Så tænk at en forening kunstlivet støtter med penge stopper de kvindelige kunstnere. Jeg kan godt forstå der ikke er flere kvindelige kunstnere der vinder frem. De bliver stoppet af Smil og Kunstnersamfundet, gift med en dominant og på den måde stoppet. Jeg håber at Gud griber ind fordi det fortjener vi kvinder ikke.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.