mandag den 7. oktober 2019

Mandag

Jeg fandt i dag en ny vej til galleriet fra Nordsjælland der sparer mig for 25 minutter. Så nu varer det ca 1 time og 10 min i fragt. Det er lidt meget så når jeg er der er det i lang tid.

Jeg kom fordi min elektriker har afsluttet sit arbejde hos mig i dag. Nu mangler kun 2 stik der skal laves senere. I morgen kommer maleren kl 12 så der skal jeg være der igen. Min elektriker er blevet syg og det er hans lille hund også så jeg har bedt for dem begge to i dag.

Min mor, hendes mand Gunnar og Lars var på besøg i atelieret for at se hvor langt vi er kommet. Vi gik på restaurent for at spise en frokostmenu og bagefter gav jeg te og jordbærkage i atelieret.

Sendt fra min iPhone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.