tirsdag den 1. oktober 2019

Første gang jeg mødte min kommende mand Lars

Jeg får en opringning fra en mand Lars der gerne vil stå model for mig. Han møder op i mit fælles atelier i Skotøjsfabrikken på Sigurdsgade i Nord Vest kvarteret i København. Han er lyshåret og det viser sig at han er revisor. Årstallet er der lidt usikkerhed om men vi mener det er omkring 2001. Lars sidder model for mig til et mindre billede jeg har den dag i dag. Jeg siger at min model ikke talte om andet end tal. Han virkede enormt stresset. Han siger at jeg virkede som om kommunikationen gik galt. Han ville gerne snakke om mine billeder men havde ikke succes med det. Han siger at tiden i revisionsfirmaet var en meget stresset tid. De havde travlt. Sex er derfor overhovedet ikke på tale. Jeg er også gift med min første mand. Mødet var ikke en succes og Lars nærmest flygter så hurtigt han kan. Mit maleri den dag er et temmeligt uhyggeligt billede der bærer præg af vores møde.

Det positive ved det møde er at Lars fra den dag af har holdt øje med Lotte Kjøller. Han har fulgt mig på sideliinjen gennem årene. Som min fan har han holdt øje med mig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.