lørdag den 26. oktober 2019

100m kunstmekka: 2 Skrivebordspladser og 2 akrylmalerpladser hos Lotte Kjøller i Vanløse

Jeg drømmer om at dele mit kunstmekka med en andre kunstnere. Jeg vil gerne videregive det jeg har lært.

Jeg er ved at male væggene hvide i mit mit nye 50m2 Galleri i Vanløse der har forbindelse med mit kunstneratelier på 50m2. Galleriet bruger køkken og toiletfaciliteter sammen med mig. Der findes vand, varme, fælles tekøkken og toilet. Lokalerne er delt i 2 rum på 25m2.

Jeg har 2 skriveborde som jeg gerne vil udleje til "skrivebordskunst" fx en designer, forfatter, illustrator, smykkedesign ell. lign - gerne kvindelige akademielever.

 Der ud over i det andet rum er der plads til 2 akrylmalere - gerne kvindelige akademielever.

Man får ca. 12,5 m rum hver og deles 2 om et lokale. Skrivebordspladserne er uden vægplads.

Prisen er 1500 pr. næse mrd. og det indeholder også Lotte Kjøllers vejledning og stedvis undervisning i akrylmaleri, modelmaleri og croquis som er mine specialer.

Der er en udstilling 3 dage om ugen i dagtimer i skrivebordsrummet der ligger ud til vejen.

Rummet har forbindelse med mit atelier der holder aktiviterer fx fernisering, møde, croquis og undervisning af og til i galleriet hvor eleverne må deltage. Pladsen koster 1500 pr. mrd for bord, vand, el og varme og vejledning. 

Kunstner Lotte Kjøller
Kontakt mig på 23830717
Mail: Lk@Lk-kunst.dk
Adressen er: Bogholder Alle 66 kl tv, 2720 Vanløse, København
Se om galleri og Lotte Kjøller her: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.