søndag den 6. oktober 2019

Præstens ord

En præst i overklassens område fortalte mig at det ikke er første gang at en kvinde der er blevet udråbt til klapjagt er løbet til overklassen. Det gjorde kvinder især før i tiden. Det hænder når opstandelsen kommer at også overklassen får øje på hende og hun bliver gift med en rig mand. Men det var mere de helt unge kvinder. Nutidens kvinder er mere instillet på lidt af hvert. Men når en så kristen kvinde gør modstand og lader sig optage i overklassen så er det fordi hun vælger overklassemandens kultur. Ja siger jeg. Jeg ønsker mig og finder mig godt tilpas i overklasseområdet fordi der er den fedeste kultur. Og den har min mand også. Men jeg holder også af min Lars. Jeg ofrer noget men han giver også meget. Og hvad der efter brylluppet sker med mig og min kunst de må jeg se. Det vigtigste er trods alt at jeg bliver reddet. Hun siger så at en så stærk tro som min den vil blive belønnet af overklassen. Hun siger at meget kristne kvinder er lette at integrere i overklassen da den kristne kultur minder meget om overklassens kultur.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.