lørdag den 12. oktober 2019

Brudens dress












Sendt fra min iPhoneJeg har i anledning af mit bryllup en Gammel designkjole fundet i genbrugs for mange år siden på. Mine smykker er designet specielt til mig af Helle design og der indgår i perlesmykkerne en rød og en blå sten samt et gammelt kors jeg har fået af min søster hun har fundet på gaden. På en dag som denne gifter vi os ikke kun med hinanden men også med Gud så der må være et kors. Perlerne er peanut perler så ingen er ens - unikke som jeg selv. Mine øreringe har Lars givet mig er blevet pyntet med en perle. Smykkerne er en gave fra min veninde. Jeg er nøgen under kjolen for det kan Lars bedst lide. Håret er sat op af Lars frisør og pyntet med blomster fra Lars blomsterbutik her i Hørsholm der bliver mit nye hjem.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.