lørdag den 26. oktober 2019

Lørdag

Nu er jeg ved at have det bedre. Jeg har hentet min pakke med en rosa bh og trusse af primadonna. Jeg har malet mig med blå neglelak men det viste sig desværre at der var glimmer i så jeg føler mig som et barn. Det er da godt at jeg er kunstner så kan man tillade sig mere og har længere snor hos folk.

Jeg har også for første gang været i Fuglsangshus. Det er et udstillingssted i nærheden af min nye bopæl. I Fuglsangshus udstillede Aktiv kunst som jeg har meldt mig ind i. Det er en kunstforening af Hørsholms kreative hvor man udstiller sammen og har fælles værksteder. Jeg fik hilst på Hørsholms kreative og på onsdag skal jeg se værkstederne. Jeg tænker at dem kan jeg få brug for hvis jeg ligesom nu er havnet i Hørsholm og bliver syg eller af andre årsager ikke kan rejse til Vanløse i en periode. Det er jo også en måde at lære menneskene i min by at kende.

Men det første der sker er at vi på søndag rykker til min lejlighed i 5 uger imens renoveringen af vores wc står på.

Sendt fra min iPhone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.