fredag den 4. oktober 2019

Fredag

Jeg har i dag talt med min maler. Han begynder når elektrikeren er klar. Det bliver nok på tirsdag. Jeg skal mødes med ham på tirsdag. Så håber jeg at nøglen er klar.

Min mor kommer på besøg i atelieret på mandag og jeg har været hos bageren i dag og har købt en jordbærtærte til kaffen. Vi skal sammen ud at spise og hygge i mit atelier. Mor siger at hun gerne vil se hvad der sker med det nye galleri. Jeg har fortalt hende at jeg slet ikke er færdig.

Min mor er i øvrigt blevet vidne. Når man skal giftes i kirken så skal man efter at have udfyldt diverse papirer stille med 2 vidner. Lars stillede med sin præsteveninde Grethe Bøye og jeg med min mor.

Min exmand har spurgt hvad jeg ønsker mig i gave. Jeg sagde til ham at hvis han ville give mig en bryllupsgave så kunne være med til at købe ting til galleriet da han ikke skylder Lars2 en gave.
det er noget værre noget.
Jeg måtte i øvrigt i dag igen købe ind for min ven der har fået influenza og hvis mavesår er dårligt. Det er noget værre noget. Alderen 50 skille de raske fra de syge. Jeg er bange for at han ikke bliver gammel. Men så længe jeg kan vil jeg hjælpe.

I morgen skal jeg ud at køre med BKF bilen da jeg skal fragte nogle ting.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.