søndag den 6. oktober 2019

Guds kvinder med talenter

Vi kender et par Lars og jeg. Med deres ægteskab er det lidt det samme som med os. Hun er en meget kristen kvinde som har fået sig en 20 år ældre mand der giver hende lov til at have sin karierre. Sådan er det også med Lars og mig. Når jeg har fået Lars er det fordi så ved Gud at jeg får det godt og at jeg får mulighed for at bevare og videreudvikle min kunstneriske karierre. Ligesom vores veninde. Gud kan godt finde på at belønne sine stærkt troende kvinder der har evner og talent ved at udvælge en særlig mand til hende der giver hende lov til at bruge sine talenter. Nogle gange er denne mand så 20 år ældre end kvinden fordi disse mænd HAR haft deres karierre. De HAR gjort sig gældende. Derfor har de plads og interesse i at støtte en yngre kvinde i hendes karierre.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.