onsdag den 9. oktober 2019

Polterabend og malerarbejde

Nu har Lars ven været her og har inviteret Lars ud på Rungsted Havn i anledning af Polterabend. Det skal foregå som en stille middag. Min polterabend var også en stille dag med middag og musik med min familie.

Nu sidder jeg her og venter på at det skal blive tid til at tage med bussen til Nivågaard hvor jeg skal arbejde. Nu må jeg jo selv tage dertil når Lars ikke kan køre. Jeg nænnede ikke at hive ham ud af hans venners lag og må transportere mig selv.

Vores polterabends er ikke så voldsomme som da vi var unge. Man tager hensyn.

Min mor ringede og vi talte om at mine mænd tit er de kloge der ikke er så sociale. Min mand har også begge gange haft et behov for at arbejde meget for at føle han har det godt. Jeg der i mod har det fint med at passe mig selv, male tegne og skabe projekter. Når jeg så måske vasker tøj og laver maden så er det fordi at det er kun rimeligt når manden arbejder så meget. Min ny Lars er pensioneneret men vi er på en måde det samme sted i vores liv. Vi skal nyde vores otium. Og det vil vi gerne gøre ved at male, tegne og have et galleri. Så Lars vil gerne hjælpe mig med mine projekter og nyder at det giver ham noget fornuftigt at lave.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.