tirsdag den 1. oktober 2019

Anden gang jeg mødte min kommende mand Lars

Jeg møder Lars igen fordi han får ondt af mig. Han hører sladder om mig i Nordsjælland hvor han bor. Han sender mig en mail. han vil gerne stå model for mig. Han er det første levende menneske der kommer mig i møde efter en meget svær tid hvor jeg blandt andet har været ude for 2 voldtægtsforsøg og verbal og psykisk mishandling fra jævnaldrene mænds side. Lars er nu en moden mand. Jeg er også blevet mere moden. Samtalen går bedre denne gang vi er blevet voksne. Jeg ved ikke jeg har set ham før. Men jeg er ham meget taknemmelig fordi jeg har brug for ham. Det varer ikke så længe før at Lars inviterer mig ud at spise før han skal besøge Gaia Trampedack som model. Senere besøger jeg ham i nordsjælland. Vi kører sammen til Tyskland. Han er en klog fyr der overrasker. Lars er ikke så stresset mere. Han er gået på pension. Et venskab opstår der hen ad vejen bliver til mere. Når Lars gerne vil hjælpe mig med kunsten så er det fordi hans arbejdstid er ophørt og han anser min kunst som mit erhverv. Han synes det er sjovt. Det kan jeg ærlig talt bedre bruge end at blive pint og plaget og forhindret i at male som er det bedste jeg ved. Vi er meget forskellige. Men den forskellighed vi har kan vi hver især godt bruge til noget. Vi kan supplere hinanden. Så det bliver os.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.