mandag den 28. oktober 2019

Håndvasken og mandagen

Jeg er i atelieret for at modtage en håndvask fra posten. Nu er den ankommet og den er temmelig stor men det bliver flot sammen med håndværkernes kunstrør. Min gamle mand Lars er ankommet til atelieret for at hjælpe mig med et stort hul efter den gamle vask i væggen. Han hjælper selvom han er syg så han ligger og får en lur på stedets sofa inden arbejdet.

Min ny Lars er i Hørsholm hvor han hjælper håndværkerne i gang med at renovere toilettet. I dag bliver tarassogulvet slebet. På onsdag skal jeg selv dertil for at tale med elektrikeren og se Aktiv kunsts værksteder. Dem kan jeg få brug for. Jeg har også talt med Peter maler om at male toilettet.

Kartofler og gulerødder koger. Jeg har købt røde bøffer som Lars kan lide dem og lavet hans yndlingssalat som betaling for hjælp med hullet. Det kan ikke vare længe før min maler kommer og jeg skal tale med ham om galleriet.

Sendt fra min iPhone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.