tirsdag den 15. oktober 2019

Brevet til min nye egn Nordsjælland

Jeg er billedkunstner Lotte Kjøller. I lørdags 12/10 blev jeg gift med Lars Therkelsen der bor i Hørsholm. Derfor flytter jeg fra København til Nordsjælland. Da jeg er aktiv professionel billedkunstner vil jeg gerne udstille på min min nye egn. Jeg har udstillet i bla. SAK Kunstbygning, Varde kunsthal og skal til foråret udstille i en Kunsthal i Finland og om 2 år på Manhatten. Min karriere er på sit højeste og jeg skulle efter sigende være den kvindelige kunstner der er nået længst i Danmark. Jeg vil gerne vise min nye egn hvem jeg er og hvad jeg kan. Skal det være hos jer?

Med Venlig Hilsen Billedkunstner, Illustrator og lyriker Lotte Kjøller

Ateliér Lk-kunst.dk ● Billedkunstner Lotte Kjøller ● Bogholder Alle 66 kld th ● 2720 Vanløse
By: Artist Lotte Kjoeller ● Bogholder Alle 66 kld th● 2720 Vanlose ● Denmark
Hjemmeside/Site: www.Lk-kunst.dk ● Facebook: http://www.facebook.dk/lottekjoeller
Nyhedsbrev/blog: www.Lk-kunst-nyhedsbrev.blogspot.dk/● Tilmelding til Nyhedsbrev, mail til: Lk@Lk-kunst.dk
Mailliste:groups.google.com/forum/Lk-kunst_dk

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.