onsdag den 2. oktober 2019

Den røde neglelak

Jeg er tidligt oppe i dag. Jeg har været i bad og har klædt mig pænt på i sorte jeans og rød leopardsjorte. Nu er jeg ved at vente på at den røde neglelak skal tørre. Jeg skal prøve hvilken neglelak der passer bedst til min beige brudekjole og mine røde brudesko. Med den farve min kjole har var vi enige om at hvide sko ikke hører til. Så kommer kjolen til at se beskidt ud. Den har nærmest negotinfarve. Så i stedet har vi købt mig et par knaldrøde sko med lidt hæl på til kjolen. Det er en sandal hvor man kan se tæerne efter Lars ønske. Og neglelakken den dag skal passe til skoene og kjolen. Derfor prøver jeg i dag rød neglelak.

Lidt senere i dag skal vi til kirken hvor vi skal giftes og aftale det sidste. Efter det kører vi til København for at bede sammen med min veninde.

I morgen er jeg i atelieret. Jeg skal gøre klar til maleren. Jeg skal også se hvad min elektriker har lavet og give ham en bolle med ost og en kop kaffe. Galleriet får nye stik i hjørnerne og inde hos mig i atelieret kommer der et bedre stik i køkkenet.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.