tirsdag den 15. oktober 2019

Hvad jeg ser i min mand Lars

Det jeg ser i min mand er at han er kristen og jordnær. Han er en klog akademiker. Han er en ener hvilket kun er en fordel til mig for så forstår han mig bedre. Han har noget at give og er villig til at give. Han har normal seksualitet. Han vil lade mig male og have min karrierre.

Egentligt kunne det godt have været blevet Mogens Palm men han ville ikke lade mig male, han ville ikke give, han ville bare have en arbejdshest på SAK. Det viser sig også at han er medlem af SMil så jeg skal ikke nyde noget. De er køns og seksualitets racister og onde mennesker.

Så valget faldt på Lars der har en blandingsseksualitet der spænder fra meget dominerende sider til eftergivende sider. Jeg synes at en mand skal være bådeblød og hård og det finder jeg i min Lars. Og så gør det jo ikke noget at han bærer sin kvinde op på et højere niveau til overklassen hvor der findes langt flere af hendes egen seksuelle observans normal seksualitet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.