fredag den 16. august 2019

Solo

Jeg kaster tørklædet i ringen og går solo. Hvad kunstverdenen siger til det ved jeg ikke. Det viser sig nemlig at det var mænd fra kunstverdenen der meldte mig ind i SMil fordi de synes at jeg var nået for langt i min karriere og skulle stoppes og blive en mands sub. Men sub vil jeg ikke være uanset hvor mange penge han har. Så jeg samarbejder med min kommende mand Lars om et galleri med tegneskole. Det må en kunstnerkvinde godt får jeg at vide men så regnes hun ikke som kunstner mere men som gallerist. Det må jeg leve med og derfor vil jeg vælge at gøre karriere i udlandet første stop er en kunsthal i Finland. Jeg starter der fordi jeg har kontakter i Finland. Jeg går ikke mere solo end at min kommende mand Lars der også er god for flere millioner er med. Hvis jeg skal vælge mellem Lars og en dominant der er rige begge to så vælger jeg det lette liv med Lars.

Sendt fra min iPhone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.