mandag den 5. august 2019

Hvad er der sket?

Jeg bliver stalket af mange mænd ca. 150 mænd der mest tilhører SMil som dominanter. Stalkerene er bl.a disse mænd men der er mange efterhånden måske 150 stk. vides det af sladderen hvor en del af stalkingen finder sted. De er tilsyneladende medlemmer af SMil.

Det hele starter med at jeg har håndværker i mit atelier som kunstner og en håndværker smadrer mine ting med vilje og der opstår en forsikringssag som endnu ikke er slut. Et halvt år efter bliver jeg beskyldt for et mord i folkemunde og det viser sig at denne mand er død af kræft.

Efter dette eskalerer forfølgelserne. Det viser sig at den onde håndværker har meldt mig ind i SMil uden at underrette mig som SIN sub. Det viser sig at han smadrede mine ting af sexuelle årsager og at han prøvede at slå mig ihjel med sort magi.

Nogenlunde samtidig har jeg håndværkere i mit hjem og de forlanger 3 af dem sex da de skal rejse. De får nej og jeg flygter ud i mit atelier i 14 dage for at vise mit nej. De opretter en klapjagt på mig og sladderen går i hele København. Morsom sladder på min bekostning. Alle ved pludselig hvem Lotte Kjøller er og det er både godt og skidt. For "berømmelsen" er på en måde så folk ikke respekterer mig mere og jeg kommer ud for seksuelle overgreb og verbale seksuelle overgreb og jalouxi fra andres menneskers side. Jeg tænker i starten at anmelde det men der er efterhånden SÅ mange overgreb at det ikke er muligt.

Jeg møder dominanter alle vegne. De er mange og de er sure over deres nej. Håndværkere vil ikke samarbejde. På Apoteket får jeg skæld ud. På universitet er min lærer dominant og han gør livet surt for mig så jeg må stoppe. Jeg bliver forsøgt sidste sommer 2 gange opsøgt på min campingplads Solbakken ved Isefjorden fordi de kræver Gruppesex som overraskelse. Begge gange undgår jeg dem da jeg bliver advaret af andre med SMil indsiterviden. Det er mørkt og jeg søger tilflugt i min campingvogn og slipper dermed for ubudne gæster til voldtægt. Jeg kalder det voldtægt da ingen har sagt det til mig og jeg ikke selv har sagt ja.

Jeg er bange for mit liv efter dette. Jeg tør ikke være i mit hjem da jeg har hørt dem stå ude på min trappe og tale om det er mig der bor der. Jeg går til Politiet 3 gange og beder om hjælp. De hjælper mig ikke. Også Politiet nedgør mig midt i at mit liv er i fare. De når dog at fortælle hvordan jeg kan flygte sikkert. Det gør jeg så.

Jeg lader mig indlægge på et hospital og bliver der i en måneds tid til jeg har fået styr på mig selv og dominanterne ikke leder efter mig mere. Jeg er meget bange for at komme ud.

Dominanterne er vrede og jeg møder dem alle vegne.

Jeg går til gratis advokathjælp for at få hjælp til at køre sagen da jeg indser at ellers vil den aldrig stoppe. De afviser mig.

Stalkningen tager mere og mere til. flere og flere mænd bla. fra min kirke deltager nu i stalkningen. Måske ca. 100 stk. Tiden går som sladderen går. Jeg er meget inde og hjemme for jeg tør ikke andet. Hver gang jeg udstiller mine billeder skaber især kirken meget ond sladder. De er vrede over at jeg maler og at jeg maler nogne mennesker.

Mogens Palm opdager sladderen om mig og er meget ked af det. Han synes de behandler mig dårligt. Senere lykkes det dem at stjæle Mogens fra mig og gøre ham til dominant. Da det går op for mig bryder jeg kontakten. Mogens er nu selv begyndt at stalke mig.

Jeg udstiller et sted hvor lederen overskrider alle grænser og gøder denne klapjagt med oplysninger. Det ender med at han stalker mig i sladderen og gør embedsmisbrug.

Jeg får stjålet mit vasketøj og da jeg anmelder det siger politiet at de meget gerne vil tale med mig om stalkingsagen.

Jeg beslutter mig at flygte til Finland i et stykke tid for at male da jeg ikke kan holde det ud mere. Jeg erkender at sådan som det er blevet så må jeg væk en gang imellem for at være mig selv. Rejsen går godt men jeg må stoppe skrivningen af min blogdagbog i en periode da de begynder at sende en pressefotograf efter mig.

Nu er jeg kommet tilbage og der er da fredeligere end da jeg forlod Danmark. Jeg var hos Politiet i dag der sagde at jeg skulle samle mine beviser. Det er jeg ved.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.