torsdag den 29. august 2019

Æbleflæsk og galleri

Jeg har hele dagen haft besøg af min mor, hendes mand og Lars2. Vi har hygget os sammen og været oppe på 11 etage for at se på udsigten. Herfra kan man se at det store hul efter metroen er dækket og der er begyndt at blive lagt fliser. Om vi nogen sinde får vores parkeringspladser tilbage er et godt spørgsmål. Det ser ikke sådan ud. Ude på vejen er metrofolkene i gang med vejarbejde for metroen skal starte snart. Jeg har i dag også fået at vide at galleriet er mit hvis jeg vil og jeg kan begynde at flytte ind. Jeg har også fået at vide at jeg nok vil blive støttet i arbejdet. Jeg har allerede 2 sponsorer en 3 er på vej. Galleriet er det eneste galleri der har været i Vanløse. Jeg håber at de sætter pris på det.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.