søndag den 11. august 2019

Mission Completed

Morgenen gryr
træerne står
mennesker går
på arbejde
cirenerne lyder
i horisonten
flere
på en gang
mon de kommer
for at hente
mig?

Morgenen gryr
selvom mange ting er sket

Ude i skoven
finder jeg en pose
fyldt med kød
jeg åbner den op
ser maddiker glimte
jeg tager kødet
på min finger
smager på det
menneskekød
dominanter

Morgen gryr
selvom mange ting er sket

Jeg lukker tasken
stiller den under busken
dækker den
med jord
cirenerne lyder
i horisonten
kommer de mon
for at hente mig?

Jeg smager blodet
i min mund
det smager godt

Jeg vasker mit sværd
i floden
blodet forsvinder
med strømmen
som alting forsvinder
med tiden

Morgen gryr
selvom mange ting er sket

Jeg vasker mig selv i floden
hvide engel smider tøjet
vasker mine hænder
fyldt med blod
dypper mine blødende vinger
i vandet
og rødt blod
føres med stømmen væk
hvidvaskes

Jeg vasker min krop
hvid som sne
før jeg skal
op til Gud
og stå for hans trone
mission completed

Morgenen gryr
selvom mange ting er sket!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.