søndag den 4. august 2019

Mine fremtidsplaner

Nu er det ved at være på tide at fortælle hvad jeg har besluttet imens jeg har været i Finland. Jeg har besluttet at tage imod det bedste tilbud jeg har fået - at komme op i overklassen med min muse Lars. Det betyder at jeg gifter mig og flytter til Nordsjælland for at tilbringe min tid med Lars så længe han er her. Jeg har fået af vide af bagveje at der er en masse helt urimelige vilkår for en kvindelig kunstners karrierre her i landet så jeg vil begynde at sprede mine udstillinger til udlandet og organisere mig der som kunstner.

Nok er nok. Jeg er blevet forfulgt, mishandlet og pint af danske mænd i 2,5 år så i morgen går jeg til Politiet for at få den hjælp til at splitte de brutale turdelduers forfølgelse som de selv kalder en klapjagt. Men jeg er jo ikke et dyr der skal skydes jeg er en voksen moden kvinde. Hvor den slags brutale bejlere vil finde et kvindeligt offer det ved jeg ikke men jeg er jo højst sansynligt ikke den første de piner. Derfor går jeg til Politiet for at få chikanen stoppet. Jeg gifter mig med det bedste ikke dominante tilbud jeg har fået med en mand hvor jeg ved at jeg ikke vil lide nød og jeg vil få det godt. Han har og kommer fra overklassen så det sikrer mig et liv der blandt folk der med normal seksualitet. Jeg vil ikke bo i København mere der er for mange dominanter.

Jeg går international som kunstner. Der er alligevel så meget sladder at min karrierre her i landet ligger i ruiner så jeg ser ud over grænserne. Jeg planlægger udenlandske udstillinger og bliver kendt i udlandet. Det er Danmark selv ude om. De er selv ude om at jeg vælger bedre steder hvor de respekterer mig både som kunstner og som menneske. Jeg vil ikke misbruges til gratis arbejdskraft og jeg har også ret til at være lykkelig så en led dominant skal det ikke være. Hvad der nu skal ske med forfølgelsen og mine forfølgere må Politiet vise. Men det skal bringes til ophør og i orden for sadister har ikke min interesse. Min mand skal elske mig og respektere mig som jeg er. Min karierre som kunstner er ikke slut. Den flytter ud over grænserne hvis forholdene for kvindelige kunstnere ikke bliver bedre her i landet. Jeg vil ikke længere finde mig i mænds sadistiske adfærd.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.