søndag den 11. august 2019

Gidsel

Jeg har været gidsel i 2,5 år i SMil. Nu er jeg sluppet fri og kan slet ikke finde ud af det. Jeg føler det nok sådan som de kvinder der bliver fanget og spærret inde og gemt i årevis føler det når de lukkes ud. Til sidst kender man ikke friheden. Nu er jeg fri og her føles så stille. Jeg har helt glemt hvordan en almindelig hverdag ser ud. Det er godt at jeg slap fri men det er forfærdeligt at der var 150 psykopater efter mig. Det værste af det hele var at min daværende kæreste Mogens faktisk forærede mig bort til psykopater og gjorde intet for at hjælpe mig fri. Det eneste han har gjort er at sladre løs i en sladder. Det mindste han kunne have gjort var da at komme og hente mig hjem til sig - hvis han havde holdt nok af mig. Jeg troede faktisk ikke at han anede uråd for jeg mistede kontakten med ham. Men han vidste det udemærket godt. Så ikke nok med at jeg har været pint og holdt til fange i 2,5 år. Ham jeg var forekset i svigtede groft. Men nu står vi her og jeg vil vælge at sige at med den erfaring så søger jeg en anden mand. Der er min Lars faktisk mere mand når det kommet til stykket. Han er militærmand og har 6 våben i sit våbenskab så fra ham tør dominanter ikke stjæle.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.