fredag den 2. august 2019

Danmark, Finland og afsagn

Nu har jeg været hjemme i et døgn og jeg må indrømme at jeg er i syv sind. Jeg er taget hjem fra Finland men jeg havde det så godt der at jeg ville ønske jeg kunne blive. Jeg er glad for Lars2 men jeg er meget træt af alle de dominanter der har villet tvinge mig til at være sub. En kvinde siger at Danmark er blevet kendt for deres kønne lyse subber. Men det kan jo ikke være rigtigt at alle danske kvinder skal kvinges ind i en seksuel afart som dominans fordi NOGLE af de mennesker der bor i deres land er kommet til skade seksuelt fordi de har haft ingen eller en dårlig far. Vi er mange stærke kvinder i Danmark. Alle os fra 60érne og 70érne. Vi har eller er gift med mænd der respekterer os og værdsætter os. Vi gifter os med mænd der ønsker sig en stærk selvstændig kvinde. Og disse mænd og os stærke kvinder skal ikke tvinges til at indgå i aparte seksuel adfærd vi ikke ønsker at tage del i.

Det var simpelthen SÅ dejligt i Finland at være accepteret og respekteret som jeg er. De så mine stærke sider som noget særlig dansk og de elskede den del af min kultur. De sagde at jeg havde en stærk kultur og det var dejligt ved mig. En kvinde en mand kan blive venner med. En kvinde der giver modspil. Mændene ja alle blev så glade for mig at de ikke ville af med mig igen. Og flere kom til mig og sagde at de fleste i Finland er af normal seksualitet og det andet fantes der ikke meget af. Så hvis jeg skulle flytte fra Danmark til et andet sted ville jeg vælge Finland og komme til Danmark i mørketiden. Jeg føler mig hjemme og værdsat og helt ok og accepteret af dem. Jeg vil komme til at savne mine nye venner fordi det er så dejligt bare at være accepteret og elsket som den jeg er. Jeg vil savne finsk kultur for den er på nogle måder bedre end den danske som jeg synes er kørt helt af sporet.

Jeg vil savne mine nye venner Kristian Erkki, Hanneele og Arja og jeg må tlbage for at samarbejde med dem og besøge dem. Men blive kunne jeg ikke. For jeg havde pligter i Danmark og mine muligheder er ikke at flytte til et andet land førend der er sket nogle helt specielle ting der vil ske det næste år. Men når Lars2 ikke er her mere vil jeg overveje det for at komme til et seksuelt normalt samfund.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.