søndag den 4. august 2019

Forældede regler for kvinder burde ændres!

Jeg synes at kunstnermænd skulle tage at overveje hvordan man kan lave de middelalderlige regler for kvindelige kunstnere om så enhver kvinde med et stort talent kan gøre karierre i sit eget hjemland Danmark uden at skulle tvangsgiftes med en psykopatisk dominant, være andre menneskers slave o.lign. Som i Finland skal det være talentet der afgør det ikke kønnet. I min situation skulle jeg vælge at være en sadist kone og slave og hvad tid ville der så være til min kunst? Derfor vælger jeg den mand der værdsætter mig som jeg er og værdsætter min kunst så meget at han støtter mig og ønsker for mig at min karierre fortsætter. Dominante mænd er alt for hårde ved deres kvinde og dyrker bigami. De fortjener slet ikke en kvinde for de har ikke forstand på at behandle hende ordenligt. Vi seksuelt normale kvinder vil ikke være nogens slave men sætter pris på et værdigt modspil og en gensidig respekt. At være taget til fange af dominanter er en voldtægt der foreløbigt har varet i 2,5 år. Der skulle i kunstlivet og i Danmark være plads til at stærke selvstændige kvinder kommer frem på grund af deres talent. Sådan som reglerne er nu kan hun faktisk ikke gøre andet end at forlade chenen på grund af seksuel chikane og middelalderlige regler. Er I mænd nok til at turde lade kvinder komme frem?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.