onsdag den 7. august 2019

Eigils voldtægt

Jeg vil gerne fortælle en ægte oplevelse en mand jeg kender har haft. Af sikkerhedsmæssige årsager hedder han Eigil. Hans rigtige navn er mig bekendt.

Jeg har ringet til Politiet. Jeg har fået fat i en rigtig fin strisser. Vi taler om stalkningsagen. Han siger:
Du kender faktisk også en strisser. Gør jeg siger jeg. Ja en mand fra din HF klasse da du var ung. En mand du var interesseret i. Han blev strisser. Eigil siger jeg. Ja siger strisseren. Eigil har ringet til os. Han har fortalt sin historie. Han siger at vi skal bruge din sag til at undersøge sagen om de voldtægter.

Hvad er der sket ham? Eigil var et lidt sart menneske. Han var ikke strisser så længe. Han havde meget. Så lige siden din ungdom har du forstået at pege de ud der havde. Ja men det blev ikke til noget med os han havde en anden. Så flere år senere til Gammel Elevers Fest inviterede jeg ham hjem. Og han var blevet så fuld at han bare sov hele natten i min seng. Så det blev ikke til så meget. Hvad er der sket?

Eigil siger at vi på en måde ligner hinanden. Vi er smukke i en høj alder og fordi vi er sarte går vi tidligt på pension. Han har også været forfulgt af dominanter - bare kvindelige dominaer. De indstillede ham til en klapjagt ligesom dig hvor det ikke var muligt at sige nej for offeret. De generede ham og forfulgte ham. Til sidst så han ingen anden mulighed end at vælge den smukkeste til sex. Det var meget svært at håndtere. Det var meget svært at gennemføre. Men hvis han ikke gennemførte så gjaldt det ikke og de ville fortsætte. Det var faktisk for en normal mand MEGET ubehageligt og en grim oplevelse at være sammen med en domina. Det var faktisk en voldtægt. Men han har aldrig sagt noget. Han er en mand. Det kan han ikke. Men det er en grim oplevelse han aldrig glemmer.

Eigil siger at det sker når et smukt menneske skal gå tidligt på pension fordi hvis der er det mindste sub i os normale så har dominanten hermed fanget ham/hende ind til at blive sin tjener resten af livet. En flot tjener med sine egne penge og uden arbejde. Så de rigtig kan tjene... Men det er jo ikke frivilligt. Man er fange af sin egen seksualitet. Han siger at han er ikke sub og vil bare nyde sit otium. Så han bor alene. Han vil ikke være nogens tjener.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.