onsdag den 28. august 2019

Savn og Kristian

Lars og jeg savner begge to vores venner i Finland. Det er en af grundene til at jeg tager til Finland hele April. jeg skal nok lave 1 eller 2 skulpturer i bronche. Men en anden grund er at jeg savner Kristian. Vi havde jo noget sammen i den måned jeg var der. Jeg savner at kunne høre ham lave skulpturer udenfor mit vindue. Jeg savner ham. Vi kom til at holde meget af hinanden i den tid jeg var der. Det var svært at sige farvel. Kan mærke hans varme endnu. Så jeg tager tilbage og udstiller i deres Kunsthal. Jeg skal udstille en installation "Hvide Engel" i et ganske særligt lokale der er reserveret til mig. I morgen tidlig betaler jeg for Kunsthallen. Planen er lagt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.