fredag den 2. august 2019

Epic Kufferten

Jeg kan ikke lade være med at tænke over hvad der ville have været sket hvis min bortløbne kuffert havde ramt et menneske på sin vej. Der ville nok komme en forsikringssag. Men den kørte i stor sikkerhed og stor fart afsted ned af rullebåndet. Glasdøren åbnede selv. Og så kørte den videre ud på paronen hvor den sagtnede farten, stoppede og væltede. Det var en utrolig hård medfart for en kuffert. Da jeg åbnede den i går for at pakke ud kunne jeg konstatere at både malerier og malegrej og indre kuffert heller ikke havde taget skade. Det skyldes at jeg har pakket den godt men også at netop denne kuffert er en helt usædvagenlig stærk og solid kuffert. Mærket er Epic. Nu da jeg kan konstatere hvad en Epic kuffert kan klare har jeg besluttet mig at købe 2 sådanne kufferter til mig selv. Måske findes de smukkere men Epic er en stærk og solid kuffert der kan holde til hård behandling og tunge skulpturer og malesager. Jeg er ganske imponeret over Lars2´s Epic kuffert så sådanne må jeg have. De skulle koste ca. 900 kr for en stor kuffert på nettet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.