lørdag den 3. august 2019

Et sundt liv skaber vægttab

Jeg har brugt meget af dagen til at opdatere mine hjemmesider. Jeg har lagt presseoplysninger ind. Men jeg har også arbejdet på en helt ny hjemmeside til det nordiske samarbejde. Jeg har også været i Lyngby Storcenter og se på bukser. Jeg manglede nye malebukser i hvid. Lars ønskede sig et par jeans i rød. Vi er endt med at købe nogle på nettet som jeg skal farve for ham. Han har også købt nogle viskestykker der skal farves røde. Lars yndlingsfarve er rød.

Indtil videre har der været nogenlunde roligt her i Nordsjælland og det er ikke meget jeg har været i København. Men i morgen må jeg hjem for at vaske tøj og pakke det sidste ud. Jeg har også besluttet mig for at koge mit maletøj så det kryber. Jeg har tabt mig lidt og det er temmeligt stort. Jeg vejer jo ikke 109 kg mere. Jeg ved faktisk ikke hvad jeg vejer men jeg har tabt mig på maven og lårene i Finland. Et sundt liv skaber vægttab.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.