onsdag den 7. august 2019

Der er tale om systematiske voldtægter fra SMils side

Jeg er ikke den eneste der er forsøgt voldtaget af SMilmedlemmer. Dominanter kommer fra hele verden til København hvor der tales om de smukke lyse subber. Men det er ikke os alle der er subber. De vælger bare de kønne ud uden at skele til vedkommendes sexualitet. Både mænd og kvinder. De kønne lyse mænd opsøges af dominantkvinder. De kønne kvinder af dominantmænd. Men de kalder det "Gruppesex som overraskelse". Det lyder meget pænt måske. Men offeret ved det ikke på forhånd. De er ikke nødvendigvis medlem af SMil af egen vilje. De er blevet meldt ind i anledningen uden eget vidende. Og når de udnævnes som sub SKAL de opføre sig på en bestemt måde. Så den overraskelse er for voldtægtsofferet en kedelig overraskelse men mange lader sig voldtage fordi de simpelthen ønsker at komme af med sine forfølgere. Hvis man var en rigtig sub ville man tænde på volden og overmagten det gør normale ikke.

Jeg er ikke alene. Det foregår i stor stil. Det siges at være "helt ny spændende sex" - sagt af mænd fra SMil. Jeg har på nuværende tidspunkt kendskab til 2 andre der har været ude for gruppevoldtægt. En kvinde og en mand. Om de vil stå frem ved jeg ikke. Men jeg står frem. Det må stoppes før flere bliver voldtaget og kønne mennesker ikke kan gå sikkert på gaden i København. Derfor har jeg meldt det til Politiet. De følger mig og ved hvad jeg foretager mig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.