torsdag den 8. august 2019

Hvide Engel går

Jeg er hvide engel. Jeg lyser op hvor jeg går. Jeg er klædt i hvidt. Kun iklædt vinger. Mine fjer er hvide. Bløde. Jeg hvide engel går. Henover engen. Jeg lyser hvidt. Klædt i hvidt. Jeg hvide engel går hen over engen. Kun iklædt vinger. Om jeg når dig. I dag eller i morgen. Det ved jeg ikke. Jeg går. Hen for at møde dig. Hen for at finde dig. Jeg går hen til dig i din have. Du sover i din drømmeseng. Jeg lægger mine hænder på din mave. Den rumler. Jeg hvide engel er klar. Klar til at kærtegne din mave. Jeg masserer den blidt. I formerne. Rundingerne. Fladerne. Jeg putter mine hænder. Ind under din bluse. Baner vejen ned. Jeg hvide engel skaber. Jeg skaber drømme. Lystige drømme. Om en pige. Kun iklædt vinger. Hvide engel. Jeg lader dig drømme. Imens mine hænder. Går på opdagelse. Jeg hvide engel kilder. Kilder dig med mine vinger. Jeg tager en fjer ud. Og tegner mit navn på din hud. Og jeg kan se det virker. Han bliver stor. Han vil lege. Og der er ikke langt dertil. Fra min hånd. Jeg hvide engel. Løfter min hånd...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.