mandag den 5. august 2019

Kære Mogens Palm

Kære Mogens

Det du gør i øjeblikket støder mig mere og mere væk. Mogens jeg er en seksuelt normal kvinde der hverken tænder på at være over eller under min mand. Mogens du har udviklet dig og ikke til det bedre. Du offentiggør mine breve hvilket i sig selv var et dødsstød for vores forhold. Du behandler mig dårligt i sladderen og kræver helt absurde ting af mig. Hvis du vil have mig til SAK for at kuratere må du give mig et fleksjob 8 timer om ugen. Du må holde op med alle de nedgørende hånerier og blive en dejlig seksuelt normal mand igen. Jeg vil ikke leve som en sub. Jeg vil leve som normal. Jeg vil også arve efter dig sammen med dine børn. Når jeg kommer derover for dig så mangler det bare.

Jeg respekterer dig som leder i SAK men vil være med til at bestemme derhjemme. Jeg vil fortsætte mit arbejde som kunstner og du skal hjælpe mig med at gøre karierre som jeg også vil hjælpe dig. At jeg laver din mad kan vi godt sige for du glemmer at spise. Men når jeg hjælper min mand gør jeg det som ligeværdig kvinde og ikke som en sub. Mogens du bestemmer selv dit liv men du skal stoppe nu imens legen er nogenlunde god hvis ikke du ønsker et normalt forhold. Ellers må du finde den sub du ønsker dig et andet sted for jeg er ikke sub. Så det slutter nok her.

Nu da du en gang har været så tarvelig at offentliggøre et privat brev offentliggør jeg dette selv.


Med Venlig Hilsen Billedkunstner, Illustrator og lyriker Lotte Kjøller

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.