mandag den 26. august 2019

Hjemmesider og galleri Lk-kunst

Jeg har arbejdet temmelig meget med mine hjemmesider i dag. Nogle ting er lykkedes imens andre gav mig grå hår. Jeg har også ringet rundt til forskellige instanser som post nord og revisor for at få info der skal bruges til det ny galleri. Jeg har planlagt at få besøg af en kunstner Finn der har et lignende galleri som vi skal bytte med til sommer enten i Juni eller August så der er jeg nok et andet sted i Danmark. Juli er jeg nok på camping.

April foregår jo i Finland da jeg skal lave en installation. Efter jul skal jeg nok starte 2 tegnehold op. Her før Jul skal jeg først sætte lokalerne i stand og derefter kommer en udstilling eller 2. kommer første udstilling tæt på jul bliver der en gruppejuleudstilling. nu har jeg spist aftensmad og venter på en kop te. I morgen kl. 11 skal Lars opereres. Hans ene øje skal opereres. Han tager det meget pænt. Jeg som aldrig har prøvet at blive opereret får helt ondt i øjnene bare ved tanken. Derfor er jeg hos Lars så jeg kan lave aftensmad til ham indtil han får sit syn igen. I morgen aften må jeg hjem.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.