onsdag den 7. august 2019

Ond sladder?

Jeg kommer hjem fra Finland og kan konstatere at mange mænd synes jeg er skyld inderekte i et mord der skulle være fundet sted i SMil´s regi. Jeg var tilsyneladende i Finland da det skete. Jeg tror også det er et mord. Et straffemord begået af SMils dominanter på Julie der var administativ medarbejder i SMIL med mindre at sladderen er løgn. Årsagen til mordet kan være at jeg imens jeg var i Finland skrev til SMil - for 3 gang - for at blive meldt ud da jeg er blevet indmeldt uden eget vidende og oplevede stor cikane og stalking fra deres side. Jeg skrev den mail jeg har sendt videre til Politiet og som kan læses på min blog sammen med svaret. Svaret jeg fik var meget langt og gik ud på at vaske hænder. At det slet ikke kunne lade sig gøre at være medlem af SMil uden man selv kom til hovedstedet og underskrev fx. Det kan sagtens lade sig gøre siger et SMilmedlem til mig. Det glædelige ved hendes påstande hvoraf noget er løgn var at det udmeldte mig fra SMil. Jeg tror også at det er et mord hvis hun er død - men begået af psykopatiske dominanter i SMil ikke mig selv - der var vrede over Julies brev til mig der satte deres fange fri. Er det en ond drøm eller er det meget ond sladder?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.