onsdag den 7. august 2019

Min egen SMil voldtægtsforsøg og mishandling

Min egen voldtægt stækker sig over indtil nu 2,5 år med sexuel chikane, kedelige verbale og fysiske tilmærmelser, mobning, mordforsøg og trusler med seksuel årsag og stalking. Men de 2 voldtægter jeg her vil fortælle om blev gud ske lov kun til voldtægtsforsøg.

12 SMil mænd mødte op på min campingplads til en åben hus dag. Jeg sad ved vores ishus hvor de også var. Jeg fornemmede at de folk der var kommet til åbent hus var ubehagelige. Store mænd med tatoveringer. Jeg havde heldigvis en kimono på der hang løst så man ikke kunne se mig. Jeg gik.
En mand der arbejder på pladsen siger dagen efter at det var mærkeligt for alle 12 sagde at de kom for at have sex med Lotte Kjøller. Jeg havde ikke ventet nogen eller inviteret nogen. Gud ske lov jeg slap væk jeg skal være glad for min intuition.

Anden gang er jeg i ishuset og ismutter siger at jeg skal skynde mig at forsvinde. 20 mand fra SMil er mødt op for at have sex med mig. Og det ved hun jeg ikke vil bryde mig om. Hvorfra ved du det? Fordi jeg selv er sub i SMil siger hun. Jeg tænker hvad jeg skal gøre. Jeg tør ikke rejse hjem for jeg skal gå alene på vejen. Jeg går simpelthen ind i min campingvogn i mørket og går i seng. Næste dag kl. 11 går jeg ud. Hvorfor kom du ikke til festen du kunne have fået en mand siger en ældre mand. Der var mindst 20 mænd der bare ventede på at få sex med dig. De blev meget vrede da du blev væk. De var ved at splitte det hele ad. Gud ske lov jeg ikke kom sagde jeg.

Jeg var kærsete med en mand på dette tidspunkt. Det viser sig at han var blevet tvunget af 6 store håndværkerdominanter til at fortælle hvor jeg befandt mig. Han var blevet lovet tæv. Han viste sig selv at være med i SMil. De ville prøve bruden siger han. Det viser sig også at han havde betalt for mit medlemsskab.

Den kæreste jeg havde da de stjal mig er tvivlsomt oplært i at være dominant.

En håndværker der hjalp mig skulle have fået bank af dominanter

Nu er en kvinde død der hjalp mig med at komme ud af SMil?

Flere mænd tilbyder mig sikkerhed for sex. Alfonseri.

Jeg har en kæreste nu. Han er efter dominanternes opfattelse ikke god nok. De kalder ham sub. Så derfor er de ikke holdt op med at stalke mig. De tillader sig at bestemme hvem min kæreste skal være.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.