fredag den 16. august 2019

Sød og speciel Lotte

Jeg Lotte Kjøller kommer heldigvis ikke til at mangle noget når jeg bliver gammel. Der er nogen der har sørget for mig.

Når jeg gifter mig med min Lars2 bliver jeg arving til en ejerlejlighed til 2,25 millioner, en bil, en motorcykel, penge osv. Så det bliver mere end 2,5 millioner nærmere 3 - lejligheden stiger.

En ven uden børn har gjort mig til arving af sin andelslejlighed fordi han gerne vil have mig til Vanløse igen og den er til ca. 1,36 millioner.

Min exmand siger at jeg skal arve ham sammen med hans nevø og hos ham er masser af kunst og værdigenstande.

Så selvom mænd har været onde imod mig så er der også andre mænd der er gode imod mig. Som min Lars2 siger: Her kan man se hvor langt man kan komme som kvinde ved at være sød og speciel.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.