torsdag den 26. marts 2020

Ny ven

Ken Arnold. Direktør. Medicinsk Museion

I 2020 kommer Ken første gang i mit atelier som male- og tegneelev. Han viser sig hurtigt at være et interessant bekendskab. Han er direktør for et medicinsk museum og han/de har vundet en pris for en udstilling om tarmsystemet. Udstillingen behandler emnet så det kan kommunikeres ud til almindelige mennesker bla. via video og andet. Ken er lige det modsatte af mig. Han er medicinsk forsker der tegner og maler. Jeg er kunstner der er en helbredende kvinde og sosuassistent. Vi har forstand indenfor de samme områder. Ken skulle blive den der efter sigende har rodet mig ud af problemerne med en flok psykopater fra SMil der forfulgte mig. Og det imens han var i England hvor han bor under Corona. Jeg siger min nye ven og bodyguard tak og velkommen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.