onsdag den 18. marts 2020

Corona er den ny pest

Jeg snakkede med en der mente at corona var noget jeg sendt ud over verden. Jeg sagde nej det har jeg dog ikke evnerne til. Jeg ville heller ikke nænne det for jeg er ikke noget ondt menneske. Jeg har en plads i himlen hvis jeg dør så jeg er overhovedet ikke bange for at dø. Der er meget bedre der oppe end her ned. Så jeg ville hellere selv dø end at skade alle disse mennesker.

Men vi føler nok alle at Gud er vred og prøver at finde en årsag. Men jeg kan som almindeligt menneske ikke skabe en pest. Det skal der fx en forsker til. En pest er en helt ny sygdom ingen kender og ingen har helbredelsen til at kurere. Hvordan tror du det var i gamle dage da Kræft kom? Mange tusinde mennesker døde på verdensplan indtil forskerne i lægevidenskaben fandt en måde at kurere sygdommen på. Vi må håbe, og jeg tror, at alle forskere i lægevidenskab arbejder dag og nat med at bryde koden på denne grimme sygdom med en vaccine eller lignende så folk kan blive helbredt for den.

Men hvis du er dominant og det er der skoen trykker så skulle du bede til Gud om hjælp. Jeg kender i alt fald 1 såkaldt dominant der nu har det meget bedre efter at Gud hjalp ham. I må blive kristne og følge kristne regler. En dominant kan fx ikke tage pladsen for Gud og selv være en Gud. Det er afgudedyrkelse og så bliver Gud vred. Vi mennesker må også respektere hinanden og det vi "er til". Der er brug for os alle sammen og dem vi er. Vi må respektere hinandens ja eller nej og i stedet udnytte hinandens reccourcer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.