tirsdag den 17. marts 2020

5 dag

Jeg har nu været hjemme i 5 dage efter jylland. I jylland var jeg til bøn hos Henrik og de ting han gjorde viste at jeg er en profet. Gud havde kaldt sin nye profet. I den sidste uge jeg var der eskallerede Corona i landene omkring os og over 650 var smittet da vi forlod Jylland. Det kunne ikke lade sig gøre at blive i Jylland. Da vi kom til København var der nærmest øde. Jeg valgte at blive i atelieret da jeg ikke følte mig tryg ved at være i mit hjem hvor 250boliger med mindst 1 person i hver bruger samme håndtag samme netto og samme gang. Elevatorerne i huset er meget små og man kan 2 personer der ikke undgå at ånde hinanden i nakken. Derfor er jeg rykket til Hørsholm. Men også fordi det derinde gik op for mig at jeg faktisk af Smil bliver holdt til fange i København. Jeg har sådan nydt friheden i Jylland. Nu kan jeg omsider mærke hvor meget det har hæmmet mig og plaget mig at  være indespærret i København. Jeg er faktisk i fængsel. Så jeg vil ikke være der mere. Jeg er derfor flyttet ud til min mand i Hørsholm. Jeg har givet mig selv frivillig karantæne på grund af forkølelse. Jeg tror ikke det er corona. Men man ved aldrig. Jeg vil ikke smitte nogen og hvis jeg ikke er smuttet vil jeg ikke blive smittet. Corona er faktisk en pest. En pest i det moderne samfund. Man skal passe meget på i denne tid.

Min exmand har ringet og klaget sig. Han ville gerne have at jeg henter medicin til ham. Han er på druk. Jeg kan først komme i morgen da jeg skal på apoteket først og jeg skal passe på ikke at blive smittet. Jeg må være extra renlig og vaske mere hænder end normalt.

Jeg er også meget træt for tiden. Jeg beder meget om natten. Gud har kaldt sine profeter hjem over hele verden. Vi skal bede for vores byer. Jeg har bestemt ikke lyst til at bede for København der har behandlet mig så dårligt. Jeg tænker på at forlade min by også med atelier og galleri. Men når jeg er i freden i Hørsholm har jeg det bedre og har mere overskud til at bede for Hørsholm og København. Men jeg kan ikke redde byen. Gud må selv redde hvad han kan. Jeg har for mange fjender i København især blandt Smil medlemmer så jeg ved ikke om bønnen virker.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.