lørdag den 14. marts 2020

Mor

Hej Lotte og Lars.

Nu er I nok på vej hjem fra arbejdsferien i Jylland.Jeg håber I synes,I har haft gode dage og har masser af "produktion"med hjem.
Kan I være i Hørsholm?
I forhold til coronasmitten er Hørsholm nok bedre end inde i storbyen,hvor I bor og deler elevator med så mange andre,og der er også trængsel i tog ,busser og på gaderne.

Gunnar og jeg har aftalt,at han er i frivillig let karantæne.Hans hjerte og lunger er ikke helt raske og hans behandling for prostata lægger en dæmper på hans immunsystem.
Han kommer i garagen og i bilen,for det er kun ham ,der kommer der.Han kommer ikke i kælderen,hvor alle husets folk kommer,og når jeg har været dernede,spritter jeg hænder og håndtag straks jeg kommer ind i lejligheden.
Gunnar kører mig på indkøb men bliver i bilen,mens jeg går i butikker.
Jeg føler mig slet ikke i målgruppen selv om jeg har alderen.Det er jeg for rask til.

Jeg læser,at Finlandsturen er aflyst men at billetterne heldigvis kunne flyttes til
Efteråret.Det er fornuftig nok situationen i betragtning.Jeg ved egentlig ikke hvor
hårdt Finland er ramt!?...men det kan jo også ændre sig ad flere omgange.
-til gengæld har I nu en måned ,hvor I kan slappe af og være sammen om lejlighed og
atalie'.Det er da heller ikke så tosset.

I må have det rigtig godt begge to
Mange kærlige hilsener fra Mor og Svigermor,Kirsten.

Sendt fra min iPhone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.