torsdag den 26. marts 2020

Heksejagt på vandcykel

Det er simpelt hen ikke til at holde ud at være inde i København. Jeg bor jo stadigvæk der inde. Men mit indtryk er at psykopaterne i SMil er begyndt at drive heksejagt på mig. Alle i mit hus er evakueret. Mig vil de hverken hjælpe med det ene eller andet - ikke en gang et sted at tage bad så også jeg kan evakueres. Jeg tror at man inderst inde håber på at jeg selv skal blive smittet. Smittet fordi psykopaterne ikke kan klare Gud. Det eneste der er at gøre i den situation vi er i er at holde sig gode venner med Gud. Men dominantiske psykopater har meget svært ved at tro på Gud. Det er vel derfor de turer frem med at de selv er Guder. Og når en kvinde så er guddommeligt beskyttet så bliver hun udråbt som heks fordi de ikke kan klare Gud. Jeg er så vidt jeg kan se blevet isoleret fra omverden med vilje inde i København. Jeg er faktisk taget til fange af psykopater. Nu er det anden gang i mit liv jeg er blevet udråbt til Heks. Jeg er ikke sikker på at jeg gider på i det her usunde hul mere. Jeg flytter i første omgang alting til Hørsholm og så må vi se hvad der så sker.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.