mandag den 23. marts 2020

Jeg er krøbet i hi

Jeg er også selv krøbet i hi. Jeg har diabethes 2 og bliver lettere smittet og sygdommen varer længere end før. Vi sidder alle inde i hele Danmark i øjeblikket og vi håber hver især at døden derfor går forbi. Jeg har indtil videre brugt tiden på at sove da jeg er blevet smittet med en grim forkølelse. Det er derfor jeg ikke arbejder mere for i den retning er jeg for sart til sundhedssektoren.  En læge har anbefalet mig at blive inde indtil det er overstået. Det vil jeg så vidt muligt gøre.

Men hvordan verden ser ud når vi kommer til den anden side og det hele er slut det vides ikke. Måske vil vi se på hinanden med ganske anderledes øjne og synes måske at vi som overlever, netop overlever fordi det er meningen vi skal være her endnu. Jeg arbejder ikke mere så jeg vil vælge at arbejde for firmaet hjemmefra. Først skal jeg lave årsregnskab. Og derefter skal jeg flytte mine ting til Hørsholm. Indtil videre beholder jeg atelier og galleri i København men jeg må overveje også at rykke det til Hørsholm hvor folk er mig mere venligt stemt og købekraften er bedre. Når Lars ikke er her mere flytter jeg nok til et helt nyt samfund i et fremmed land med bedre værdier og en anden ledelse end en swingerklub SMil. Ja tænk at danskerne har givet sådan et svindler og magtforetagende magten selv over politiet. Jeg drømmer om et land hvor Guds godhed og retfærdighed lever.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.