søndag den 22. marts 2020

Helbredelsen der kommer

Jeg synes ærligt talt at de dominante og andre der er syge ligenu skulle prøve at bede Gud om tilgivelse. De skal erkende at Gud er større end dem selv. Hvis I ikke kan acceptere en mandlig Gud på grund af et dårligt faderbillede eller en alt for hård far så find jer et kvindeligt forbillede. Hvis I beder til Gud om at lade jer tro på en kvindelig Gud så vil han fremover henvende sig som en kvinde - for dig. Om det er rigtigt eller forkert - Gud accepterer sit menneskes problemer og henvender sig så han/hun forstår. Men det er vigtigt at forstå at vi mennesker kan "som Jesus" være et mellemled imellem et menneske og Gud men et menneske kan ikke selv være Gud. Det er bla. det menneskene af I dag har gjort forkert. Det er afgudsdyrkelse. Så kald aldrig dig selv for Gud. Vær ærbødig. Lyt til helligånden i dit indre. Hvis I gør det bliver I måske raske ligesom en dominant jeg kender som jeg har hjulpet. For vores alles skyld. For Danmarks skyld. Prøv det for jeres egen skyld.

Man må I mangel af bedre gerne bruge min helbredende evne til "Gud". Indsæt et frivilligt beløb hver måned - med navn - på kontonummeret her på min blog og jeg skal bede til Gud for jer. Ellers kan man for 300kr få en halv times opbyggende samtale og bøn hvis man henvender sig til mit galleri. Håber at det kan hjælpe.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.