onsdag den 25. marts 2020

Familien

Kære Lars og Lotte.

Blot en lille statusopdatering i disse Coronatider. Er alt vel hos Jer?
Bor i fortsat på Østerbro?

Jeg var taget på rundrejse på Balkan inden Coronaen rigtig fik fat. Det
blev ufrivilligt meget dramatisk. Jeg endte i et opsamlingscenter, men
kom heldigvis med et af de tidlige evakueringsfly. Jeg tager ikke til
Balkan foreløbig. Heldigvis blev jeg ikke smittet, og er ovre min
karenstid. Men det var et meget forandret Danmark, jeg kom hjem til.

For første gang i mange år holder jeg ikke Påskefrokost. Det har Mette Frederiksen
jo forbudt. Alle mine øvrige aktiviteter er også indstillet så jeg nyder
roen, spiller, læser og laver havearbejde. Nørrebro er fortsat herude
dagligt, da renoveringen af lejligheden ikke er afsluttet.

Kærlig hilsen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.